მე-8 დღე 06.03.2016 წელი
1. მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინება;
2. სწავლის სხვადასხვა სტილის გაცნობა და გააზრება;
3. სააზროვნო უნარები;
4. რწმენები და დამოკიდებულებები;
5. განვიხილეთ ბლუმის, გარდნერის , მალზონის თეორიები;
6. ვისაუბრეთ რამდენად საჭიროა მოსწავლეთა სხვადასხვა საჭიროებების
გათვალისწინება;
7. გეგმებში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლება;
8. გავწერეთ დავალებები სუსტი და მაღალი აკადემიური მოსწრების
მოსწავლეებისათვის;
9. გეგმა შევავსეთ ბოლომდე, ავტვირთეთ ღრუბლებში და მივაბით ბლოგს.
10. ბლოგების მისამართები გადავუგზავნეთ ტრენერს.
1. მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინება;
2. სწავლის სხვადასხვა სტილის გაცნობა და გააზრება;
3. სააზროვნო უნარები;
4. რწმენები და დამოკიდებულებები;
5. განვიხილეთ ბლუმის, გარდნერის , მალზონის თეორიები;
6. ვისაუბრეთ რამდენად საჭიროა მოსწავლეთა სხვადასხვა საჭიროებების
გათვალისწინება;
7. გეგმებში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლება;
8. გავწერეთ დავალებები სუსტი და მაღალი აკადემიური მოსწრების
მოსწავლეებისათვის;
9. გეგმა შევავსეთ ბოლომდე, ავტვირთეთ ღრუბლებში და მივაბით ბლოგს.
10. ბლოგების მისამართები გადავუგზავნეთ ტრენერს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий